دوره آموزش حرفه ای کسب و کار اینترنتی آغاز شد. همین الان ثبت نام کن!!

اصل تمرکز

روی بازخورد ها تمرکز کنید

یکی از بهترین و مهم ترین راه ها برای گرفتن اطلاعات مفید خود مشتریان هستند.

اگر تمرکزتون رو برای بهبود روی داده هایی که از مشتریان بدست میاد بذارید میتونید امیدوار باشید که ارزش درستی برای مشتریانتون خلق میکنید

از کارمندانی که با مشتریان در ارتباطند غافل نشید. این پادکست رو گوش کنید

 

 

مقاله اصل تمرکز توسط کارشناسان واحد تحقیق و توسعه مجموعه دانش ایرانیان شایسته جمع آوری گردیده است.

منبع : آکادمی مهرنیا

پادکست های مشابه
دقیقه

اهمیت انگیزش کارمندان

کاربر 120

اهمیت انگیزش کارمندان کارمند حقوق میگیره که کار کنه یکی از مشکلات اساسی کسب و کارها اینه که هنوز نمیدونن نیروی انسانی چه سرمایه با ارزشی براشون هست و به راحتی اجازه میدن تا انگیزه اون ها از بین بره و یا شرکتشون رو ترک کنند امروزه تو دنیا اهمیت زیادی برای نیروی انسانی قایل […]

دقیقه

تخفیف بدم یا هدیه؟

کاربر 120

تخفیف بدم یا هدیه؟ خیلی از کسب و کارها و فروشنده ها دایما از اینکه نمیتونن تخفیف بدن یا چیزی رو رایگان بدن شکایت میکنن اما این همه ی کاری نیست که شما میتونید برای مشعوف کردن مشتری انجام بدین این پادکست رو گوش کنید     مقاله تخفیف بدم یا هدیه؟ توسط کارشناسان واحد […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
Subtotal 0 تومان